Pazar yerinde 2 yaşındaki Yui Yui isimli küçük bir kız çocuğuna araba çarpıyor. Şöför çıkıp ne olduğuna bile bakmadan canice çocuğun üzerinden geçerek kaçıyor. Ardından çocuğun üzerinden başka bir araba daha geçiyor ve yerde kanlar içinde dakikalarca can çekişmesine rağmen yanından geçen 18 kişiden bir tanesi bile yardım etmiyor.
Sonra bana “neden Çinlilerden nefret ediyorsun?” diyorlar. Ediyorum arkadaş nefret ediyorum, pisler, ahlaksızlar, vicdansızlar, dünyada işkenceleriyle ünlü tek milletten bahsediyoruz ya. Tam şu anda birileri bana kırmızı bir düğme gösterip “bu düğmeye basarsan Çin’in üzerinde binlerce atom bombası patlayacak, haritadan silinecekler” dese o düğmeye basmak için bir an bile tereddüt etmem.
Uyarı: Video son derece rahatsız edici görüntüler içeriyor, izlememeyi tercih edebilirsiniz.

Yorum Gönder

Templated by Blogger Items