General Mobile Discovery 
Ben bu telefonu alalı yaklaşık 1 hafta oldu ve son derecede memnunum şiddetle tavsiye ederim.

 Sıkça sorulan sorular dan biriside "tam olarak kaç saatde şarj oluyor ve şarj süresi ne kadar gidiyor"

- Ne Kadar Sürede Şarj Oluyor-
 Tam olarak 1 saat 40 dakika da %100 Şarjı tamamlıyor

-Şarj süresi ne kadar Gidiyor-

 Şöyle Söyleyim "deathe trrige 2" oyunu yaklaşık 3 saat full grafik de ve ekran parlaklığı sonda iken oynadım, oyun internet bağlantısı gerektiriyo yani sürekli 3g Açıktı, 20 dk telefon görüşmesi , 5 dk videolu skype görüşmesi , 200 sms attım ve 210 a yakında sms aldım, 25 dk subway surf ,15 dk candy crus oynadım ve 30 dk youtubeden video izlediğim halde halen %55 şarjım olduğunu gördüm.

 1800Mah bataryası diğer galaxy cihazlara göre az gelebilir ama telefonun işlemcisi fazla yormuyo s4 deki gibi gereksiz sensörler falan da yok.

 yukarda yazdığım şeyleri 5 saat içinde yaptım 3G bağlantısı hiç kapanmadı 3 saat yüksek çözürlüklü sistemi yoran bi oyun oynadım, telefon görüşmesi falan,

 arasıra oyun oynasanız internet bağlantısınıda kullandıktan sonra kapatsanız arka planda hiç bir programın çalışmadığından emi olursanız, ekran ışıgını genellikle en az seviyede kullanırsanız gerçekten 2 gün falan gider diye düşünüyorum bu şeyleri deneyeceğim denedikten sonra bir paylaşım daha yapmayı düşünüyorum.


 özet olarak : benim gibi kullanırsanız günde 2 kere şarja bağlamalısınız ama telefona uyumlu bi powerbank veya şarjlı kılıf almak daha mantıklı bence araştırıyorum ben almayı düşünüyorum alınca memnun kalırsam size de öneririm saygılarımla.

Yorum Gönder

Templated by Blogger Items